Savet nutricioniste – zašto?

230

“Ako bismo svakom pojedincu mogli da odredimo
odgovarajuću količinu hrane i vežbi, ni previše, ni
premalo, pronašli bismo najsigurniji put do zdravlja.”

-Hipokrat

Nutricionista u savremenom načinu ishrane ima pre svega savetodavnu ulogu. Savremeni način života u kojem ishrana često nije odgovarajuća odnosno, neuravnotežena je pogoduje pojavi mnogih bolesti. Dijabetes je samo jedan od njih, a u žiži interesovanja je gojaznost kod dece i odraslih i poremećaji ishrane: anoreksija i bulimija. Visok krvni pritisak – hipertenzija i povećane masnoće u krvi (holesterol) se često javljaju kao posledica loše ishrane, kao i mnogi drugi problemi poput celulita, anemije, gubitka apetita, insulinske rezistencije i naglog mršavljenja.

Posao dijetetičara – nutricioniste je:

U ovom vremenu brze hrane i loših navika u kojem je sve manje vremena za fizičke aktivnosti, održanje zdrave telesne težine postaje teže nego ranije. Mnoge zdrave osobe žele da smršaju, ali zdravo mršavljenje podrazumeva pravi pristup problemu koji je i doveo do gojenja. Druge osobe imaju sasvim drugi problem, da se ugoje. Nutricionista Vam u oba slučaja može pomoći.
Posao dijetetičara – nutricioniste je da sastavlja individualni, lični jelovnik odnosno izrađuje ličnu dijetu primerenu zdravstvenom stanju i životnim navikama osobe. Dijeta je namenjena samo jednoj osobi – pacijentu i njoj najbolje odgovara. Nije mudro Vašu dijetu davati drugoj osobi ili većem krugu ljudi jer su mogući negativni uticaji na pojedince. Svi smo mi drugačiji. Nemamo iste bolesti, telesnu masu (težinu), nivo šećera i triglicerida u krvi, kao ni navike u smislu fizičke aktivnosti. U nekim slučajevima neophodno je da pacijent u potpunosti promeni životne navike i postane svestan koliko je važno započeti zdrav stil života.

Potreban Vam je savet?

  • ishrana
  • preventiva
  • sport
  • motivacija

Sve o zdravom životu na jednom mestu!

Ako Vam je potrebna lična dijeta (personalizovana dijeta), odnosno individualni plan ishrane (Vaš lični jelovnik), pozivam Vas da odmah zakažete pregled.
Lična dijeta ili lični jelovnik koji će za Vas sastaviti nutricionista prema Vašim parametrima pomaže Vam da ostvarite zacrtani cilj. Bilo da se radi o dijeti za mršavljenje, za dobijanje na težini ili održavanje telesne mase (težine) a sve uz stvaranje zdravih navika u ishrani.
Ukoliko ste se odlučili za jednu od ovih dijeta naš nutricionista će voditi računa o Vašem zdravstvenom stanju. Kako mršavi tako i oni sa viškom kilograma mogu imati velikih zdravstvenih problema. Dobićete dijetu u potpunosti prilagođenu Vašim parametrima, napisanu prema Vašim rezultatima, karakteristikama i navikama.
Da bi ishrana bila adekvatna, treba objediniti znanja nauke o ishrani, zdravoj hrani, fiziologije, metabolizma i sporta. Da bi nutricionista mogao da prenese svoja znanja i iskustva o ishrani, mora da savlada tehnike savetovanja i edukovanja, kao i procenu različitih dijetetskih pristupa.
U današnjem životu i sportu, gde se vrlo intenzivno trenira, veoma je važna pravilna aktivnost uz zdravu ishranu. Ishrana je izuzetno važna u postizanju vrhunskih perfomansi sportista. Prilikom sastavljanja preporuka za ishranu sportista, moraju se uzeti u obzir specifične energetske potrebe određenog sporta, obim i jačina dnevnog treninga, starost, pol i sklonost ka određenoj ishrani (namirnice koje sportista najčešće konzumira). Ne postoji samo jedan plan ishrane koji će doprineti poboljšanju takmičarske sposobnosti. Planiranje modela ishrane mora obuhvatiti sve energetske potrebe, makronutritivni sastav namirnica, unos mikronutrijenata i balans unosa tečnosti sportiste.
Razvoj kondicionih sposobnosti i održavanja visokog stepena intenziteta na treningu podrazumeva da se sportista mora prilagoditi uslovima i zahtevima ovakvog treninga. Prilagođavanje sportiste ovakvim intenzivnim treninzima između ostalog zavisi od unošenja neophodnih nutritivnih sastojaka u telo, zbog čega je važno da sportista ima adekvatnu ishranu.
Na jednom mestu dobijate plan ishrane i treninga.

Kompletan plan ishrane za 30 dana

Plan ishrane sadrži:

  • Jelovnike za 30 dana ( svaki dan sa detaljno objašnjenom satnicom obedovanja)
  • Recepte koji prate jelovnike
  • Dostupnost nutricioniste za sve nedoumice
  • Održavanje telesne težine i kontakt sa nutricionistom i nakon dostizanja telesne težine
  • Kontrola, na svakih 7. ili 14. dana. (u zavisnosnosti od vaših obaveza)
  • Pre i post trenažna ishrana ( mogućnost dogovora oko treninga u našem centru)

Veoma je važno da znate. Vežbanje samo po sebi nikada nije dovoljno. Tek u kombinaciji sa zdravom i pravilnom ishranom dobićete rezultate koji želite.
Ako Vam je potrebno još informacija možete me kontaktirati telefonom, mejlom i zakazati razgovor. Vidimo se!

Kontakt

Jelena Jakovljević
064/489-65-43

*Plan ishrane za 30 dana
*Dostupnost nutricioniste za sve nedoumice
*Kontrole na svakih 7 do 14 dana

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *